Omdat het gaat over een gepersonaliseerd product is er geen mogelijkheid om het product te retourneren. De gepersonaliseerde plant zal na bestelling via de site plantprint.be, 4 dagen later verzonden worden naar het opgegeven adres. Deze tijd is nodig om de evolutie van de plant op te volgen.
Bij PLANTPRINT werken we met een natuurlijk product, er kan altijd iets misgaan. We staan 1 maand na de aankoop garant. Indien de plant dood gaat of symptomen toont van rotting of malaise, kan u contact met ons opnemen.
PLANTPRINT kan in dit geval een nieuwe plant opsturen. Hierbij zullen wel 10€ verzendingskosten in rekening worden gebracht.
Kortingscodes zijn niet cumuleerbaar met andere promo’s of acties.
Indien de levering niet goed is aangekomen, de plant beschadigd is of gebreken vertoont, kan u direct na levering een foto en beschrijving toevoegen aan het klachtenformulier onderaan deze pagina. Aan de hand daarvan kunnen er volgende stappen ondernomen worden.
Zodra u betaald heeft, is de bestelling goedgekeurd en zal deze gemaakt worden.
Gemaakte bestellingen kunnen niet ongedaan gemaakt worden.
Als er vertraging zit op de productie, (normaal 4dagen na bestelling) door een overcapaciteit, zal u hiervan verwittigd worden. U heeft dan het recht om de bestelling ongedaan te maken.
Een standaard levering zal geleverd worden 5 dagen na het bestellen van het product. Hierover zal BPOST u op de hoogte houden.
Indien de koper het pakket niet in ontvangst neemt bij levering omwille van afwezigheid, dient deze zo snel mogelijk opgehaald te worden in het postkantoor om de duurzaamheid van de plant te garanderen.